Pagina's

zondag 25 augustus 2013

Taart

Hallo allemaal daar ben ik weer! Het is even geleden dat ik een berichtje heb geplaatst. We hebben een heerlijke vakantie genoten in Spanje en daarna nog heerlijk van de vakantie genoten thuis. Dus weinig tijd en zin om te bloggen of creatief bezig te zijn. Maar heel veel quality time met het gezin.

Vorige week zijn de meiden weer naar school gegaan. De oudste naar groep 5 en de jongste naar groep 3. Vooral voor het eerst naar groep 3 is best spannend en een grote overgang. Nu is mijn kleine meid ook komende donderdag nog jarig. Ze wordt dan 6 jaar. Dus het is zoiezo een spannende tijd.
De juf van haar klas heeft meteen een beroep op me gedaan. Dus ik moest wel creatief aan de slag.
Ik heb een nep verjaardagstaart gemaakt voor klas 3/4. Deze gebruiken ze dan bij het vieren van de verjaardag in de klas.

Ik heb piepschuim taartlagen bekleed met vilt en daar van alles opgeplakt. De kleuren zijn op deze foto niet geweldig. Ik zal van de week met daglicht een betere foto maken. Maar het idee is denk ik wel duidelijk.

Nou dat was het voor nu. Een hele fijne week allemaal.

15 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi! Heb je het piepschuim gewoon in een hobbywinkel gekocht??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie taart! Om op te "eten"! Groeten Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke taart!! En ik vroeg me ook af waar je dat piepschuim haalt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Piepschuim kun je vaak kopen bij een taartshop ( bijv. www.deleukstetaartenshop.nl ) daar kun je dummy taarten kopen, die van piepschuim gemaakt zijn

      Verwijderen
  4. Hoe heb je de vilt op de piepschuim gekleefd?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welke lijm heb je gebruikt om het vilt op het piepschuim te plakken? En heb je dit alleen op het randje van het vilt gedaan of heel de strook vilt ermee ingesmeerd?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wil ook wel weten met wat je het vilt hebt opgeplakt en hoe! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, maak je zoiets ook voor verkoop?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo in welke winkel kun je piepschuim kopen? En met welke lijm kun je plakken

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het bij www.viltdeco.nl gekocht
    Snelle levering en goedkoop in vergelijking met vele andere sites.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vroeg me af hoe je de theelichthouders hebt gemaakt.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zou ik zo'n taart bij je kunnen bestellen?
    Zo ja, wat zou dat kosten??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welke afmetingen hebben deze verschillende lagen? (doorsnee en hoogte?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hallo, wat een leuke taart heb je toen gemaakt, mijn vraag is hoe heb je de kaarsjes vast gemaakt? of bliezen de kinderen de kaarsjes niet uit en was deze alleen voor de sier/

    BeantwoordenVerwijderen