Pagina's

woensdag 11 december 2013

Long time no see

Jeetje! Mijn laatste bericht is van 25 augustus. Dat is wel heel lang geleden. Met de reden waarom zal ik jullie niet vermoeien. Het waren leuke en minder leuke dingen.

Omdat ik nog niet genoeg hobby's heb, ben ik maar weer eens met wat nieuws begonnen.
Ik heb op 22 November een workshop Basiscursus Sieraden maken gevolgd bij Special made.

De cursus werd gegeven door Caro de Rijke, eigenaresse van Bijoux & More.

Dit was mijn resultaat. Ik vind hem zelf erg leuk gevonden. Natuurlijk in mijn favoriete kleurtjes.

 
Ik beloof dat jullie op mijn volgende blogje niet zo lang hoeven te wachten. Eerlijk gezegd heb ik al een paar ideetjes. Ik heb natuurlijk niet stil gezeten in de afgelopen maanden.
Nu ga ik weer lekker alle ander blogjes lezen. Dit deed ik ook de afgelopen tijd wel alleen heb ik niet vaak gereageerd.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig armbandje! Leuk he, zelf sieraden maken, ik doe het ook regelmatig (of af en toe eens een workshop géven, ook leuk!).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom terug! En wat een leuk armbandje is dat geworden zeg, je kunt nooit genoeg hobby's hebben!
    Liefs Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen