Pagina's

zondag 15 december 2013

Kerstkrans (rood)

 
Hierbij de foto's zoals beloofd van de rode kerstkrans die ik vrijdagavond samen met mijn vriendin Nynke in elkaar heb geknutseld. Ik vind het rood verrassend leuk..

 
We hebben zojuist een berichtje geplaatst op ons Facebook voor onze workshop. Ik ben zo benieuwd naar de animo. Zal het ons lukken om de twee avonden vol te krijgen?


Ik ga nu weer lekker aan de slag met mijn meisjes. We zijn sneeuwvlokken aan het maken van strijkkralen. Ook een leuke versiering voor in de kerstboom.
Gisteravond ben ik weer op stap geweest. Dit keer heerlijk uit eten met mijn vriendin Sabine bij Wonder's eten en drinken in Heerhugowaard.

Daarna zijn we naar de film "Soof'' geweest. Heel grappig maar toch ook zielig en emotioneel.
Vooral Dan Karaty was erg leuk.

3 opmerkingen:

  1. Weer zo'n prachtige krans! Heerhugowaard, daar hebben wij járen geleden nog gewoond. Succes met je workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kransen heel mooi! Succes met de workshops.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt! Ik kom weer helemaal in de kerstsfeer ;) Soof heb ik inmiddels ook gezien. Ik vond het echt een geweldige film!

    BeantwoordenVerwijderen