Pagina's

vrijdag 13 december 2013

Vrijdag de dertiende

Vandaag is het vrijdag de dertiende! Het zal jullie niet zijn ontgaan. De meeste mensen vinden dit een ongeluksdag. Dat geld zeker niet voor mij. Ik ben zelfs getrouwd op vrijdag de dertiende, nu 10 en een half jaar geleden. Ook vandaag heb ik geen ongelukjes gehad. Jullie wel?
Of het moet zijn dat mijn kleine meisje nog steeds ziek is.

Gisteren heb ik jullie beloofd om iets te vertellen over mijn avondje op stap..
Ik ben met de man van een vriendin naar de bioscoop geweest. Ik hoor jullie denken "met de man van je vriendin". Ja...
Wij zijn beide grote fans van films zoals Lord of the Rings en The Hobbit.. en eerlijk gezegd mijn man en mijn vriendinnen absoluut niet..
We hebben gisteren gekeken naar het tweede deel van de trilogie:'' The Hobbit: The Desolation of Smaug''.
Wow wat een geweldige film.
 
Ik krijg ontzettend veel leuke reacties op mijn gemaakte krans. Vanavond heb ik met mijn vriendin nog een nieuwe gemaakt. Dit maal in het wit, zilver en rood. Waarschijnlijk gaan we samen volgende week een tweetal workshops geven zodat iedereen voortaan deze kransen kan maken..
Woon je ook in de buurt van Alkmaar en heb je zin om woensdag of vrijdagavond te komen fröbelen laat het dan zeker weten...
 
Morgen post ik een foto van de krans. Helaas lukt het nu niet meer om een fatsoenlijke foto te maken in het donker.
 
Dus ik sluit af met de zin: Tot morgen!

2 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd hoe je krans geworden is! Mijn oudste kinderen zijn ook Lord-of-the-Ring-fans. Ik denk dat mijn 13-jarige dochter de boeken ook wel gaat lezen, deden haar broers en zus ook op die leeftijd. De films volgden wat later. Ik moet er zelf ook maar eens aan geloven! :-)
    Vrijdag de 13e, ach nee, daar heb ik niks mee. Ik heb niet eens bedacht dat het vrijdag de 13e was, tot ik er vanavond wat over las op Facebook. Ik heb er wel een opstel over geschreven, op mijn examen Nederlands járen geleden. Ik had er een 7,5 op (terwijl het in de lessen afgeraden werd om een opstel te schrijven, je kon ook kiezen voor een tekstverklaring). Die vrijdag de 13e heeft mij dus ooit een mooi cijfer opgeleverd! En die kon ik wel gebruiken, zó best stond ik er niet voor... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik ben woensdag naar The Hobbit: the desolation of Smaug geweest, ben ook een groot fan!
    Ik geloof niet dat vrijdag de dertiende een ongeluksdag is ;-) Maar de verhaaltjes in de Donald Duck zijn altijd heel grappig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen